רכב מיד ראשונה

קניית רכב אינה החלטה פשוטה שמקבלים אותה בקלות. מדובר בהשקעה חשובה שאמורה לשרת את הקונה ומשפחתו לתקופה ארוכה. לכן יש חשיבות רבה בבחירת סוכנות רכב אמינה ומקצועית שתוכל להציע לכם דגמים איכותיים במצב מעולה. “אוטו-קאר טרייד אין” הינה חברה ותיקה ומקצועית המציעה מגוון דגמים שמתוכם תוכלו למצוא רכב מיד ראשונה המתאים בדיוק למה שדרוש לכם.
  • תנאים משתלמים ומחירים אטרקטיביים

אנו ב”אוטו-קאר טרייד אין” מאמינים שבשביל לקנות רכב לא חייבים לפשוט רגל ומציעים מבחר גדול של מכוניות מצויינות במחיר המתאים לכל כיס. התנאים המשתלמים כוללים:
אפשרות מימון לרכב עד 100% מערכו.
למשלמים בכרטיס אשראי ניתן לחלק ל 12 תשלומים ללא ריבית.
למעוניינים ניתן לחלק את הסכום עד 60 תשלומים.
  • מבחר גדול של סוגי רכבים

אצלנו תוכלו למצוא כל סוג של רכב מיד ראשונה שדרוש לכם: רכבים פרטיים, רכבי הסעות, רכבי שטח, טנדרים, מסחריות ועוד.
  • תחזוקה אופטימלית וטיפול מקצועי

כל הרכבים שמגיעים אלינו עוברים טיפול ותיקון מקצועיים בהתאם להוראות היצרן. אנו מקפידים על בקרת איכות ותחזוקה שותפת. הרכבים עוברים בדיקה במכון מורשה על מנת להבטיח שהרכב שתקבלו יהיה במצב מצויין. כל רכב מגיע עם היסטוריה מתועדת וספר טיפולים, כדי שתדעו איזו מכונית בדיוק אתם קונים.
  • טרייד-אין לכל סוגי הרכבים

בסוכנות הרכב שלנו תמצאו אפשרויות טרייד-אין מגוונות ומשתלמות. ניתן לעשות החלפה לכל סוגי הרכבים והדגמים. בררו עם הנציגים שלנו לגבי הרכב שלכם!
  • ביטוח רכב

כשירות מיוחד לקהל לקוחותינו המתעניין ברכישת רכב מיד ראשונה אנו מציעים חבילות ביטוח משתלמות במיוחד. הביטוח כולל חובה ומקיף וניתן לשלמו בהוראת קבע עד 12 תשלומים.
  • שירות מעולה ויחס אישי לכל לקוח

ב “אוטו-קאר טרייד אין” שמים דגש מיוחד על יחס ושירות ללקוח. כבר מהפנייה הראשונה תקבלו מענה אדיב ומהיר, ליווי אישי וייעוץ מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. אנו נקפיד להתייחס לכל בקשה שלכם ולספק מענה מקיף ומפורט לכל שאלה. הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל פנייה וייתן הסבר מעמיק על כל סוג של רכב למכירה הנמצא ברשותנו.
  • ותק, אמינות ומקצועיות

“אוטו-קאר טרייד אין” הינה אחת מסוכנויות רכב הותיקות בתחום, עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה. בשנים הרבות של הפעילות שלנו צברנו ידע רב בתחום הרכבים, המאפשר לנו להעניק את המענה המקצועי ביותר לכל לקוחותינו. אנו דוגלים באמינות, בשקיפות מלאה ובמתן שירות מעולה ללקוחות. כשמגיעים לסוכנות שלנו אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהגעתם למקום הנכון.

 

מעוניינים לקנות רכב מיד ראשונה המתאים בדיוק למה שחיפשתם?

דברו אתנו לתיאום פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות

ובואו להתרשם ממבחר הרכבים שלנו!