רכבי ניסאן למכירה

ניסאן מוטורס (Nissan Motor Company) היא אחת החברות המובילות בשוק הרכב העולמי. החברה החלה את דרכה ב-1911 ביפאן ובשנת 1914 בנתה את המכונית הראשונה שלה תחת השם DAT (שילוב ראשי התיבות של המייסדים). רכב הדאטסון המפורסם נוצר כמה עשורים אחרי זה ב 1931. חברת ניסאן היא תוצר של מיזוגים בין חברות שונות לאורך השנים, אשר הביאו ליצירת המותג כפי שאנחנו מכירים אותו. מיזוגים ושיתופי הפעולה עם חברות ויצרניות רכב מרחבי יפאן והעולם אפשרו לניסאן לשכלל את הידע ואת טכנולוגיית ייצור הרכב שלהם. בשנות ה 70 הפכה ניסאן ליצרנית רכב מהגדולות בעולם בזכות העיצוב הנאה, התכנון החסכוני והמנוע הקטן. מנועי החברה נחשבים לשם דבר בעולם הרכב והופיעו 12 שנה ברציפות ברשימת “10 המנועים הטובים” של מגזין Ward’s AutoWorld. בסוף שנות ה -90 רכשה חברת רנו מניות של ניסאן, מה שאפשר לחברה להתאושש ולזכות בצמיחה מחודשת, לאחר השקיעה העסקית שחוותה כמה שנים קודם לכן. כיום, רכבי ניסאן למכירה זוכים לפופולריות רבה בארץ ובעולם בזכות האיכות הגבוהה, האמינות ומבחר נאה של דגמי מכוניות.

דגמים של רכבי ניסאן

חברת ניסאן מייצרת רכבים שונים המתאימים לצרכים מגוונים – מכוניות לעיר, לשטח, משפחתיות, טנדרים, משאיות, ועוד. לחברה מבחר דגמי רכבים מכובד הכולל את: ניסאן מיקרה, אלמרה, מקסימה, פאת’פיינדר, ליף, קשקאי, אקס טרייל, נווארה, נוט, ניסאן GT-R, ניסאן 370Z, פולסאר, ניסאן NV200, סנטרה, אלטימה, פרימה, ווינר, ודגמים נוספים.

מוזמנים להתרשם ממבחר רכבי ניסאן למכירה באתר שלנו או ליצור קשר עם הנציגים שלנו לקבלת מידע אודות הדגם שמעניין אתכם!

קצת על דגמים נבחרים…

ניסאן מיקרה – רכב המתהדר במראה שובב ונאה ובצריכת דלק חסכונית במיוחד, אשר זיכתה אותה בכינוי “אקו-מיקרה”. תא הנוסעים מרווח ומאפשר תנוחת נהיגה טוב ויציבה. מדובר ברכב קטן ונוח, עם תא מטען בנפח 251 ליטר. הרכב מגיע בגרסה בסיסית או משודרגת מבחינת אפשרויות האבזור. חבילת אבזור משודרגת כוללת: מערכת שמע, מראות חשמליות, בקרת אקלים, בקרת שיוט, חיישני נסיעה, כפתורי שליטה מההגה, 6 כריות אוויר, ועוד. למיקרה נוע 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, 80 כ”ס.

ניסאן ג’וק – רכב קטן מימדים בעל עיצוב גדול מהחיים. למכונית נראות יפה וייחודית המאפשרת להתבלט על הכביש. ולא מדובר כאן רק במראה חיצוני – לרכב ביצועים מעולים, צריכת דלקת טובה ויכולת דינאמית גבוהה. תא המטען אמנם לא גדול בשל מימדיו הקטנים של הרכב – 251 ליטר – אבל רכבי ניסאן למכירה מדגם ג’וק לא מאכזבים מבחינת האבזור, הכולל: בלוטות’, בקרת אקלים, בקרת שיוט, רדיו דיסק מקורי, מחשב רכב, חיבור USB, חישוקי מגנזיום, ועוד. המנוע בנפח 1.6 ליטר,117 כ”ס, ובגירסת הטורבו מגיע ל 190 כ”ס.

ניסאן קשקאי – מכונית נאה בעלת עיצוב מודרני, עכשוי ועדכני. פנים התא מרווח בחלק הקדמי והאחורי, עם מרווח גדול לרגליים לנהג ולנוסעים. המושבים נוחים ונעימים ומאפשרים תנוחת נהיגה טובה. גם תא המטען מרווח וגדול. האבזור העשיר כולל מערכת מולטימדיה מתקדמת, מראות חשמליות מתקפלות, בקרת שיוט ופריטים נוספים. הדגם מגיעה עם אבזור בטיחותי מרשים, הכולל מערכת למניעת התנגשות, התרעה על סטייה מהנתיב, מערכת לזיהוי תמרורים, סיוע בחנייה, ועוד. ניתן לקבל את הרכב עם מנוע בנזין 1.2 ליטר (115 כ”ס) או עם מנוע דיזל 1.6 ליטר (130 כ”ס).

סוכנות רכב אוטו-קאר מציעה מבחר איכותי של רכבים מיד ראשונה או  רכבים יד 2 במחירים אטרקטיביים במיוחד. תוכלו לקבל מידע נוסף אודות הדגמים השונים באתר או על ידי יצירת קשר עם הנציגים שלנו:

התרשמות מהדגמים: רכבי ניסאן למכירה

טלפון: 1-800-28-26-26

דואר אלקטרוני: sales@auto-car.co.il

טופס יצירת קשר