רנו פלואנס למכירה

אם אתם מעוניינים ברכב המאפשר נסיעה רגועה, נוחה ובטוחה – הגעתם למקום הנכון. רכבי רנו הפכו למותג מוכר ופופולרי מאוד בקרב הישראלים בשנים האחרונות. הדבר קשור באופן ישיר לשיפור משמעותי באיכות הרכבים ובמאמץ שהיצרנית משקיעה בדגמים שלה. רנו פלואנס למכירה הוא רכב חזק, אמין ובטוח. ניתן לנסוע אתו לתקופות זמן ממושכות ולהגיע רחוק. בנוסף לעיצוב הנאה מתווספת גם פונקציונליות מרשימה ויכולת נסיעה גם בכבישים שנחשבים לפחות טובים.

למה דווקא רנו?

חברת רנו היא יצרנית רכב צרפתית ותיקה אשר נוסדה ב– 1899. אמנם החברה והמותג ידעו עליות וירידות, אבל בשנת 1999 רנו החלה לקיים שיתוף פעולה הדוק עם חברת ניסאן היפנית. שיתוף הפעולה הניב רכבים אמינים, חזקים ויציבים, שיכולים להוות תחרות מכובדת לדגמי הרכבים האחרים. חברת רנו מייצרת מכוניות, אוטובוסים, טרקטורים ומשאיות. מכוניותיה גם משתתפות במרוצי פורמולה 1.

מה מאפיין רכבי רנו פלואנס?

רנו פלואנס הוא רכב גדול ומרווח בעל עיצוב אלגנטי, המספק תחבורה אמינה, בטוחה ונוחה – במחירים הוגנים.

גודל הרכב:

אורך: 4.60 מטר

רוחב: 1.80 מטר

בסיס גלגלים: 2.70 מטר

עם מפרט כזה מובטח לכם המון מקום לרגליים, אפשרות לשנות תנוחות בקלות בזמן הנסיעה, להימתח, להתיישר ולהזדקף. גם תא המטען לא מאכזב עם נפח אחסון של 530 ליטר. המושבים האחוריים מתקפלים בקלות ומגדילים את שטח התא. ניתן להעביר רהיטים, מוצרי חשמל ודברים אחרים.

פנים התא של רנו פלואנס למכירה משדר נוחות ועיצוב אלגנטי הנעים לעין: מושבים מרווחים, תאי אחסון הממוקמים במקומות נוחים ושימושיים, לוח מכוונים ברור ויעיל, אפשרויות חיבור USB, iPone וBlue Tooth. איכות החומרים גבוהה ונעימה למגע.

מנוע ברכב אוטומטי הוא 1.6 ליטר ו105 כס. ברכבים הידניים ניתן להגיע ל110 כס. למעוניינים השוק גם מציע רכבים עם מנוע של 2.0 ליטר ו140 כס. לרנו פלואנס תיבה אמינה ואיכותית בעלת 6 הילוכים.

לרכב מפרט פנימי ואבזור עשירים, הכוללים: מערכת שמע איכותית, כפתורי שליטה בהגה, בקרת שיוט, מגביר מהירות, מראות חשמליות, בקרת אקלים דיגיטלית, מיזוג אוויר, נעילה מרכזית חשמלית, הגה מתכוון לגובה ומרחק, משענות ראש מתכווננות, ועוד.

רנו פלואנס למכירה בעלת מפרט בטיחות מכובד לנסיעה נעימה ובטוחה לנהג ולכל הנוסעים במכונית, כולל: 6 כריות אוויר, נורות LED, מערכת בקרה למניעת החלקה, בקרת יציבות ובלימה, חלוקת מאמצי בלימה ומניעת נעילת גלגלים בזמן הבלימה.

למי מתאימים רכבי רנו פלואנס?

הרכב מסוגלת לבצע נסיעות ארוכות ויכול לתת מענה מצוין למי שבאמת משתמש ברכב שלו באופן קבוע. בזכות תכונה זו הרכב הפך לחביב מאוד בקרב חברות השכרה, נהגי מוניות, חברות, מוסדות, מושבים וקיבוצים. גם ללקוח הפרטי יש לרכב הרבה מה להציע. מלבד המחירים האטרקטיביים הרכב גם אמין ובטיחותי מאוד. העיצוב הנעים לעיין ותא הנוסעים המרווח הופכים כל נסיעה לחוויה. משפחות עם ילדים יוכלו להתקין בקלות כיסא תינוק או להכניס את העגלה בתא המטען. רכב למכירה של רנו מספק חוויית שימוש נעימה, נוחה ואלגנטית.

מעוניינים ברכבי רנו פלואנס למכירה?
צרו קשר עם נציגנו לקבלת הצעה בלעדית ואטרקטיבית במיוחד!

טלפון: 1-800-28-26-26

דואר אלקטרוני: sales@auto-car.co.il