רכב למכירה במרכז

עולם הרכב הדינאמי שוקק בהזדמנויות, מבצעים ופרסומות סוחפות שמקשות על בחירת הרכב המתאים. מגמה זו אינה שונה באזור המרכז שניתן למצוא בו הצעות מכירה רבות ומגוונות. האפשרויות הרבות יכולות לבלבל גם את הקונה הזהיר ביותר. על מנת להימנע מהתסבוכת ומקבלת החלטות פזיזות שאינן משרתות את המטרה, מומלץ לפנות לסוכנות רכב מקצועית ומהימנה שתוכל להמליץ ולסייע במציאת רכב למכירה במרכז אשר יתאים בדיוק למה שאתם מחפשים. “אוטו-קאר טרייד אין” הינה סוכנות רכב ותיקה אשר פועלת בתחום הרכב מזה שנים רבות. במהלך שנות פעילותינו, למדנו להבין לעומק את צרכי הלקוחות ואת הדגמים הקיימים בשוק.

מגוון גדול של רכבים

בסוכנות “אוטו-קאר טרייד אין” תמצאו מבחר גדול של דגמים וסוגי רכבים. האוסף הגדול שלנו כולל רכבים למשפחה, רכבים לעבודה, טנדרים, רכבי הסעות, מסחריות, ג’יפים ועוד. בין אם דרוש לכם רכב מיד ראשונה או יד שנייה, אצלינו תמצאו את כל האפשרויות. דגמי המכוניות המובילים שלנו כוללים את המותגים המובילים בתחום הרכב כגון יונדאי, רנו, טויוטה ומאזדה למכירה.

מחירים ותנאי תשלום אטרקטיביים

מכיוון שאנו מודעים לכך שבקניית רכב מדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת, ובכדי להקל על לקוחותינו, אנו מציעים תנאי תשלום נוחים בנוסף למחירים משתלמים ולהטבות אטרקטיביות. במסגרת ההטבות, ניתן לחלק את תשלום הרכב ל 12 תשלומים ללא ריבית ולקבל מימון לרכב עד 100% מערכו. אנו גם מציעים אפשרויות טרייד אין משתלמות לכל סוגי הרכבים.

כשמחפשים רכב למכירה במרכז חשוב לדעת כי יש לכם לאן לפנות בכל מקרה של תקלה. אצלינו תקבלו שנתיים אחריות מלאה ואפשרויות ביטוח מקיף וחובה משתלמות לרכב.

ידע מקצועי נרחב וניסיון רב שנים

ל “אוטו-קאר טרייד אין” מעל 40 שנות ניסיון בתחום הרכב, במהלכם שכללנו את הידע המקצועי שלנו והעמקנו את היכרות החברה עם עולם הרכב המגוון והמשתנה. כיום, החברה מורכבת מאנשי מקצוע מהמובילים בארץ, שעוברים ללא הרף התמחות במגמות החדשות בתחום הרכב, וזאת על מנת להעניק ללקוחותינו את הייעוץ והשירות הטובים ביותר.

סטנדרטים גבוהים של שירות ואמינות

אהו נסייע לכם במציאת רכב למכירה במרכז אשר יתאים בצורה הטובה ביותר לדרישות ולצרכים שלכם. הצוות שלנו יעניק לכם יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך, תוך כדי הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ואמינות. אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת הכרות בסוכנות שלנו ולהתרשם ממבחר הרכבים והדגמים.

נשמע מעניין?

צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות!