רכבי הונדה למכירה

הונדה מוטור היא יצרנית רכב יפנית מהמובילות בעולם. החברה הוקמה ב 1948 ע”י סויצ’ירו הונדה, אשר הבין את הצורך בתחבורה זולה ויעילה אשר נוצר ביפן בימים שלאחר מלחמת העולם השנייה. חברת הונדה הייתה קיימת עוד לפני המלחמה, אך עיקר עיסוקה סבב דווקא סביב ייצור בוכנות. העסק נהרס במלחמה ולמעשה הפסיק את פעילותו המקורית, עד לחזרתו בתחום הרכב. החברה החלה את דרכה בייצור אופנועים וזכתה להכרה בתחום הן ביפן והן ברכבי העולם, כולל שוק גדול בארה”ב. לאחר שהתבססה הונדה בתחום האופנועים, הפנתה החברה את תשומת לבה לתחום המכוניות. גם שם זכתה היצרנית להצלחה גדולה, שבאה לידי ביטוי בהקמת מפעלים ברחבי העולם, כולל ארה”ב, קנדה, טיוואן, בריטניה, הודו, אוסטרליה, ומקומות נוספים. כיום החברה עוסקת בייצור של אופנועים, מכוניות, משאיות, טרקטורונים, גנרטורים חשמליים ורובוטים. רכבי הונדה למכירה נחשבים למותג אמין ואיכותי, המסוגל להתאים עצמו לדרישות של הלקוחות ולזמנים המשתנים. הוכחה לכך ניתן לראות בדגמים השונים הזוכים לפופולאריות רבה בכבישי הארץ.

דגמים של רכבי הונדה בישראל

בשנות פעילותה הרבות, יצרה הונדה דגמים רבים של מכוניות ואופנועים אשר זכו להצלחה ולביקוש ברחבי העולם ובארץ. כיום, ניתן למצוא את דגמי הרכבים הבאים בישראל: הונדה סיוויק, סיוויק סדאן, סיוויק האצ’בק, אקורד, אקורד הייבריד, CR-V, HR-V, ג’אז, קלריטי, אינסייט, ועוד.

אנו מזמינים אתכם להתרשם מדגמים איכותיים של רכבי הונדה למכירה במצב מצוין מיד ראשונה ושנייה באמצעות האתר או ע”י יצירת קשר עם הנציגים שלנו!

קצת על דגמים נבחרים…

הונדה אקורד – רכב בעל עיצוב נאה ומודרני ונוכחות מרשימה בכביש. אקורד ניחן בתכנון הנדסי חכם, ביצועים נהדרים ואיכות ייצור מצוינת. פנים הרכב מרווח ונעים לשהייה. המושבים נוחים ומספקים תמיכה טובה לגוף בזמן נהיגה. איכות החומרים והאבזור גבוהה ונעימה למגע, כולל: מסך תצוגה ולוח מחוונים ברורים וקריאים, חיישני חניה, חיישן גשם, דיבורית, נגן CD, חלונות חשמליים, נעילה מרכזית, 6-7 כריות אוויר, ועוד. הרכב מגיע עם מנוע בנפח 2.0 ליטר, 156 כ”ס ותיבה אוטומטית 5 הילוכים. קיימת גם גרסת מנוע בנפח 2.4 ליטר, בעל הספק כוח זהה.
גם גרסת ההייבריד לא מאכזבת עם עיצוב מרווח, יוקרתי ומאובזר בטוב טעם. המערכת כוללת מנוע בנזין בנפח 2 ליטר, מנוע חשמלי רב עוצמה וסוללת ליתיום מקוררת. ההספק המשולב מגיע ל 196 כ”ס. המערכת מגיע עם תיבה אוטומטית רציפה.

הונדה סיוויק – להונדה סיוויק מספר גרסאות שהוצגו בשנים האחרונות בארץ. מה שמשותף לדגמים הוא העיצוב המרשים והבולט שלא ישאיר אף עיין אדישה. העיצוב המרשים ממשיך גם אל תוך פנים הרכב ומתבטא באיכות המושבים, החלל המרווח והאבזור האיכותי. סיוויק מגיעה בגרסת הסדאן או ההאצ’בק. ההבדל העיקרי הוא במבנה הירכתיים וביחידות ההנעה שלהם.
סדאן – קיימות 2 גרסאות של המנוע. הגרסה החזקה יותר מגיעה עם מנוע בנפח 1.5 ליטר טורבו + 182 כ”ס. הגרסה הבסיסית יותר מגיעה עם מנוע בנפח 1.6 ליטר אוטמוספרי + 125 כ”ס.
האצ’בק – הגרסה החזקה יותר, כמו בסדאן, מגיעה עם מנוע בנפח 1.5 ליטר טורבו _ 182 כ”ס. הגרסה הבסיסית יותר של הדגם מגיעה עם מנוע בנפח 1.0 ליטר טורבו + 129 כ”ס.
כל הדגמים מוצעים למכירה עם תיבה אוטומטית רציפה. בגרסת האצ’בק קיימת אפשרות לתיבת 6 הילוכים ידנית.

הונדה אינסייט – אינסייט היא מכונית משפחתית קטנה וקומפקטית, המהווה דוגמה מצוינת לטווח הרחב של רכבי הונדה למכירה. הרכב מרווח ומספק מרחב נדיב לראש ולברכיים. ההיגוי קל לתפעול וכושר התמרון טוב. לרכב תא מטען גדול בנפח 408 ליטר. האבזור האיכותי כולל מערכת שמע, חיבור AUX ו – USB, סקרת שיוט, חיישני חניה, דיבורית, נעילה מרכזית, חלונות חשמליים, מראות חשמליות, ועוד. לאינסייט מפרט בטיחות מלא ועשיר הכולל 6 כריות אוויר ובקרת יציבות. יחידת ההנעה מגיעה עם מנוע בנפח 1.3 ליטר, מנוע חשמלי קטן והספק משולב של 98 כ”ס. היחידה כוללת תיבת הילוכים רציפה.

* אבזור, נפח תא המטען והמנוע, ונתונים אחרים של רכבי הונדה למכירה יכולים להשתנות בהתאם לגרסה ולשנת הייצור של הרכב, ולכן מומלץ להתייעץ עם איש המקצוע לגבי כל מכונית ודגם באופן פרטני.

סוכנות רכב אוטו-קאר טרייד אין בע”מ מציעה מבחר גדול של רכבים למכירה מיד ראשונה או מיד שנייה במצב מצוין. מוזמנים להתרשם ממבחר רכבי הונדה למכירה באתר או ליצור קשר עם הנציגים שלנו:

התרשמות מהדגמים: רכבי הונדה למכירה

טלפון: 1-800-28-26-26

דואר אלקטרוני: sales@auto-car.co.il

טופס יצירת קשר