רכבי סובארו למכירה

סובארו (Subaru) היא חטיבה לייצור רכבים השייכת לקונצרן “חברת סובארו”, שהיה מוכר בעבר תחת השם “פוג’י תעשיות כבדות בע”מ”. פרוש השם סובארו מיפאנית הוא צביר הכוכבים המוכר כ- “פליאדות”, וזוהי גם משמעות הסמל של המותג. חברת פוג’י פעלה עוד לפני מלחמת העולם השנייה בתור חברה לייצור מטוסים. בשנות ה- 50 החליטה חברת פוג’י להפנות את מרבית מאמציה לתחום הרכב והחלה בפיתוח מכוניות. הדגם הראשון הושק בשנת 1958 תחת השם “סובארו 360”. בסוף שנות ה-60 החלה החברה להשתמש במנוע בוקסר ברכבים שייצרה, ומאז ועד היום כמעט כל הדגמים שלה משתמשים במנוע זה, הנחשב לחזק ואמין מאוד. לשוק הישראלי מכוניות סובראו הגיעו כבר בסוף שנות ה-60, ובשנות ה-80 הפכה ישראל ליבואנית המותג השניה בגודלה בעולם (אחרי ארה”ב). מבחינת היקף הייצור, סובארו קטנה יותר מהיצרניות היפאניות המוכרות האחרות, אך היא מצליחה לספק מבחר מכובד ואיכותי של רכבי סובארו למכירה, המצטיינים בחוזק שלהם, אמינות, יציבות ובטיחות.

דגמים של רכבי סובארו

לחברה יש לא מעט דגמים המיועדים לשווקים השונים ברחבי העולם. בארץ ניתן למצוא את הדגמים הבאים: אימפרזה, לבורג, פורסטר, BRZ, אאוטבק, XV, B4, ודגמים נוספים.

מוזמנים להתרשם ממבחר רכבי סובארו למכירה באתר או ליצור קשר עם הנציגים שלנו על מנת לקבל מידע נוסף אודות דגמים המעניינים אתכם!

קצת על דגמים נבחרים…

סובארו B4 – מכונית סולידית, נאה ומרשימה למראה, המציעה נינוחות ובטחון רבים בנהיגה. הרכב בעל תא נוסעים מרווח מאוד ואוורירי, המשאיר הרבה מקום לרגליים בתא הנהג ובתא הנוסעים. הנהיגה ברכב משרה תחושה מקסימלית של נוחות ואמינות. פנים הרכב מתוכנן בצורה חכמה ונכונה, תוך התחשבות בצרכיי האחסון והנוחות. המושבים רחבים ונעימים למגע. האבזור האיכותי כולל מערכת שמע, בקרת אקלים, מראות צד גדולות וחשמליות, חיישני חניה, תצוגה עילית נוחה, בקרת שיוט, דיבורית, 7 כריות אוויר, ועוד. תא המטען גדול ומרווח אף הוא וניתן לקפל את המושבים האחוריים להגדלת נפח האחסון והעמסה. נפח המנוע 2.5 ליטר, 174 כ”ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. נפח המנוע יכול להשתנות לפי סוג הדגם ושנת הייצור.

סובארו XV – רכב פנטי בעל עיצוב אטרקטיבי, מודרני וספורטיבי, המווה חלק חשוב ממבחר רכבי סובארו למכירה. תא הנוסעים נאה למראה, מרווח ונוח. האבזור כולל מערכת שמע מקורית, מערכת מולטימדיה, כפתורי שליטה מההגה, חיברות USB ן AUX, דיברית, בקרת אקלים, בלימה אוטונטמית, בקרת שיוט, סיוע לשמירה על הנתיב, ועוד. הרכב האבזור יכול להשתנות בהתאם לגרסה ושנת הייצור.
המנוע אינו מהגדולים בנפח 380 ליטר, אך הוא מתוכנן נכון ופונקציונאלי. ניתן להשיג את הרכב עם שני סוגי מנוע:
מנוע בנפח 2.0 ליטר, עם 150 כוח סוס, תיבה אוטומטית-רציפה או תיבה ידנית 6 הילוכים כולל הילוך כוח.
מנוע בנפח 1.6 ליטר, 114 כוח סוס, תיבה אוטומטית רציפה או ידנית 5 הילוכים, מגיעה גם עם הנעה כפולה.

סובארו אימפרזה – רכב משפחתי קומפקטי, בעל עיצוב סולידי ונעים לעין. התא הפנימי של המכונית מרווח מאוד – בחלק הקדמי יש שפע של מקום, מה שמאפשר תנוחת נהיגה טובה. גם בחלק האחורי יש המון מקום לברכיים ולראש. האבזור האיכותי כולל בין יתר האביזרים מערכת מולטימדיה מתקדמת, מסך מידע ולוח מחוונים ברור ונוח לשימוש. המנוע מגיע בנפח 2 ליטר. בדגמים החדשים הרכב נותן 156 כ”ס ובדגמים הישנים יותר 150 כ”ס. תיבת ההילוכים אוטומטית-רציפה, הנותנת תגובה חלקה ומהירה.

סוכנות הרכבים אוטו-קאר טרייד אין בע”מ מציעה מבחר איכותי של רכבי סובארו למכירה במצב מעולה, מיד שנייה או ראשונה. תוכלו להתרשם מבחר הרכבים האיכותיים באתר או ליצור קשר עם הנציגים שלנו:

התרשמות מהדגמים: רכבי סובארו למכירה

טלפון: 1-800-28-26-26

דואר אלקטרוני: sales@auto-car.co.il

טופס יצירת קשר