רכבי פורד למכירה

רכבי פורד אינם זרים לשוק הישראלי בשל האיכות והאמינות המתלווים למותג, ומסיבה זו זכו גם לאלפי משתמשים נאמנים בכל קצוות הארץ. חברת פורד היא יצרנית רכב ותיקה ומוכרת, שנוסדה כבר ב-1903 במישיגן ארה”ב ע”י הנרי פורד, ששימש גם כמהנדס הראשי של המותג. בניגוד לגישה המקובלת הנהוגה באותם ימים כי רכבים הם מוצר יוקרתי המיועד רק לעשירון העליון, פורד שם דגש על ייצור מכוניות פשוטות ואמינות במחירים עממיים, על מנת להנגישן לכלל הציבור. גישה מהפכנית זו התאפשרה בזכות הנהגת שיטת עבודה ייחודית ולא מוכרת באותה התקופה – “פס ייצור נע” – אשר במסגרתה כל עובד אחראי על ביצוע פעולה אחת ויחידה בפס הייצור. השיטה הוכחה כיעילה מאוד ואפשרה להוזיל מאוד את עלות הרכבים. כיום חברת פורד נחשבת לאחת מיצרניות רכב מהגדולות באמריקה, ומדורגת כקונצרן רכבים החמישי בגודלו בעולם. החברה מציעה מבחר גדול של רכבי פורד למכירה בארץ ובעולם.

דגמים של רכבי פורד

לחברת פורד היסטוריה ארוכה של דגמים ורכבים בשווקים השונים בעולם. גם כיום החברה מייצרת דגמים רבים, שלא כולם נמכרים בשוק הישראלי. ישנם דגמים המבוקשים יותר בארה”ב, בעוד דגמים אחרים פופולאריים יותר בארופה או ישראל.
בארץ ניתן למצוא את הדגמים הבאים: פורד פיאסטה, פורד פוקוס, פורד פוקוס סטיישן, פורד מונדאו, פורד מונדאו סטיישן, פורד S – מקס, פורד גלאקסי, פורד קוגה, פורד אדג’, פורד אקספלורר, פורד מוסטנג, פורד טרנזיט, ועוד.

מוזמנים להתרשם ממבחר רכבי פורד למכירה בגלריית הרכבים שלנו או להגיע אלינו לפגישת התרשמות!

קצת על הרכבים….

פורד פוקוס – רכבי פורד פוקוס מגיעים בעיצוב מחודש, אלגנטי ואופנתי. תא הנוסעים מרווח, מאובזר ומתוכנן בצורה חכמה. האבזור יכול להשתנות בין הדגמים השונים של פוקוס, אך לרוב יכלול: חיישני אורות וגשם, מראה נגד סינוור, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע, יציאות USB, חיבור בלוטות’, בקרת אקלים, ברקת שיוט, ועוד. בנוסף, הרכב מתהדר במפרט בטיחות עשיר ומשודרג ובמערכת “עצור-סע” לחסכון בדלק ברמזורים. לפורד פוקוס מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר, 150 כ”ס, ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. לדגם זה בידוד רעשים מרשים ויעיל המצליח לחסום את רוב רעשי הנהיגה, כולל רעשי מנוע.

פורד מונדאו – קיימים מספר דורות של רכבים אלו, אך ככלל מדובר בדגמים נוחים, מעוצבים ומרווחים מאוד. פנים התא מרווח מאוד ומאפשר מקום רב לרגליים, ראש ורווח מכובד בין מושבים. גם במושב האחורי יש המון מקום לרגליים וניתן לשבת בנוחות במהלך כל הנסיעה. כנהוג בקרב רכבי פורד למכירה הדגם עשוי מחומרים איכותיים ומשובחים, וניתן לראות זאת באבזור העשיר, הכולל מושבים נוחים מאוד, מערכת שמע מתקדמת, בקרת אקלים, לוח מחוונים, ועוד. לרכב גם מערכת בטיחות מתקדמת ומשוכללת. קיימים הבדלים בין דורות של רכבים וחשוב לבחון כל דגם בניפרד על מנת להתאימו לצרככם. ככלל לדגמים תא מטען גדול ומרשים, מנוע חזק ותיבת הילוכים אמינה ומתקדמת.

לפורד דגמים נוספים הנפוצים בכבישי הארץ ומספקים חוויית נהיגה נוחה ונעימה במיוחד. תוכלו לקבל מידע נוסף על רכבי פורד מיד ראשונה או שנייה בגלריית הרכבים או ע”י יצירת קשר עם הנציגים שלנו:

התרשמות מהדגמים: רכבי פורד למכירה

טלפון: 1-800-28-26-26

דואר אלקטרוני: sales@auto-car.co.il

טופס יצירת קשר