רכבי טויוטה למכירה

טויוטה היא חברה יפאנית, הנחשבת לאחת משתי יצרניות רכב הגדולות בעולם. החברה נחשבת למותג חזק המוביל בשוק העולמי של שיטות פיתוח וייצור, ויש לה השפעה עצומה על בתפתחויות החלות בתעשיית הרכב. טויוטה הוקמה בשנת 1933, כחלק מחברת טויודה שעסקה בעיקר בייצור מכוניות אריגה. החברה החלה בפיתוח דגמים לתחום הרכב, והמכונית הראשונה הוצגה לעולם בשנת 1935. שנה אחרי זה החל הייצור של המכונית. לאור הצלחת החטיבה, ב 1937 הפכה טויוטה לחברה נפרדת השמה דגש על תחום הרכב המתפתח. בשנות ה -60 הקימה החברה את המפעל הראשונה שלה מחוץ ליפאן במלבורן אוסטרליה. במרצות השנים התווספו אליו מפעלים נוספים במיקומים שונים ברכבי כדור הארץ, שכללו את ארה”ב, ארגנטינה, הודו, צרפת, ברזיל, קנדה, צ’כיה, מקסיקו, אינדונזיה, פולין, תאילנד, דרום אפריקה, טורקיה, ועוד. בשנות ה-90 החלה טויוטה במחקר שמטרתו יצירת הנעה חלופית, אשר תאפשר גם לרכבים משפחתיים קטנים להגיע לביצועים של רכבים גדולים וחזקים יותר, תוך דגש על חסכון במשאבים ובאנרגיה. כתוצאה מאמץ זה נוצרו הרכבים עם המנוע ההיברידי. בארץ ניתן למצוא מבחר גדול של רכבי טויוטה למכירה. בזכות הרכבים האמינים, החזקים והנעימים לעיין נחשבת טויוטה לאחת מיצרניות רכב האהובות בכבישי הארץ.

דגמים של רכבי טויוטה בישראל

לחברת טויוטה מבחר עצום של רכבים למכירה, הכוללים רכבים משפחתיים, רכבי מנהלים, רכבים בעלי 7 מושבים, רכבי שטח, רכבי פנאי, רכבי ספורט ומשאיות מסחריות. הדגמים הנמכרים בארץ כוללים את טויוטה אייגו, יאריס, קורולה, אוריס, אוונסיס, פריוס, קאמרי, ורסו, פריוס פלוס, CH-R, ראב-4, לנד קרוזר, GT86, היילקס ופרואייס.

מוזמנים להתרשם ממבחר איכותי של רכבי טויוטה למכירה באתר או ליצור קשר עם הנציגים שלנו.

קצת על דגמים נבחרים….

טויוטה קורולהטויוטה קורולה למכירה נחשבת לאחד הרכבים האהובים והנמכרים ביותר בישראל. הרכב בעל חזות מרשימה, עיצוב מודרני ואטרקטיבי. העיצוב הנאה ממשיך גם אל תוך פנים הרכב ומתבטא בתא הנהג ובאזור העשיר. האבזור כולל מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, תאורת LED, מערכת שמע משוכללת, בקרת שיוט, כניסת AUX ו- USB, מראות חשמליות, ועוד. לרכב גם מערכת בטיחות משוכללת הכוללת התראת התנגשות עם בלימה אוטומטית, התרעת סטייה מנטיב הנסיעה, זיהוי תמרורי הגבלת מהירות, הנמכה אוטומטית של האורות למניעת סנוור, ועוד. פנים הרכב מרווח מאוד הן בחלק של הנהג והן בחלק של הנוסעים. במושב האחורי 3 מבוגרים יכולים להתרווח בנוחות. לרכב תא מטען בנפח 452 ליטרים. לטויוטה קורולה מנוע אוטמוספרי בנפח 1.6 ליטר (136 כ”ס) עם תיבת הילוכים רציפה-אוטומטית.

טויוטה אוריס היברידית – טויוטה אוריס היא אחת מתוך מבחר איכותי של רכבי טויוטה למכירה. לרכב עיצוב נאה, דינאמי ונעים לעיין. תא הפנימי מרווח מלפנים ומאחור ומאפשר נסיעה נוחה לאורך כל הנסיעה. המושבים נוחים ומרווחים וכסא הנהג מתכוונן. האבזור איכותי ונעים למגע, הכולל צג ברור וצבעוני, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, הגה מתכוונן, חיישני חניה, מערכת ניווט, דיבורית, מראות חשמליות, בקרת שיוט, 7 כריות אוויר, ועוד. לטויוטה אוריס תר מטען גדול ומרווח מאוד בנפח 530 ליטר. הרכב מצויד במנוע היברידי: מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר (99 כ”ס), מנוע חשמלי (80 כ”ס), הספק משולב העומד על 136 כ”ס. המנוע מגיע עם תיבת הילוכים רציפה.

טויוטה לנד קרוזר – רכב שטח אטרקטיבי בעל עיצוב נאה ומודרני. תא הנוסעים מרווח מאוד ומאובזר היטב: ריפוד עור יוקרתי, מושבים חשמליים מחוממים, בקרת אקלים מפוצלת ל – 3 אזורים, כניסה ללא מפתח, ועוד. ניתן לראות בבירור כי הרכב עוצב במחשבה על נוחות ועל יוקרה. הרכב מספק גם רמת רעש נמוכה וסינון טוב של רעשי רקע. ללנד קרוזר מנוע דיזל בנפח 2.8 ליטר, 177 כ”ס ותיבה עם 6 הילוכים.

* אבזור, נפח תא המטען והמנוע, ונתונים אחרים של רכבי טויוטה למכירה יכולים להשתנות בהתאם לשנת הייצור של הדגם, ולכן מומלץ להתייעץ עם איש המקצוע לגבי כל מכונית באופן פרטני.

סוכנות הרכב אוטו-קאר טרייד אין בע”מ מציעה מבחר איכותי של רכבי טויוטה למכירה מיד ראשונה או שניה ובמצב מעולה. תוכלו להתרשם ממבחר הרכבים שלנו באתר או ליצור קשר עם הנציגים שלנו:

התרשמות מהדגמים: רכבי טויוטה למכירה

טלפון: 1-800-28-26-26

דואר אלקטרוני: sales@auto-car.co.il

טופס יצירת קשר