ליסינג מימוני או ליסינג תפעולי

ליסינג מימוני או ליסינג תפעולי

רכישת רכב יש שניה מאפשרת להנות מרכב יחסית חדש מבלי שנצטרך לגייס את כל הכסף במזומן. היתרון של רכישת רכב שהוא יחסית חדש הוא החיסכון של תיקונים במוסך שיכולים להיות יקרים מאוד בשל בלאי של רכב ישן, החל מהחלפת ברקסים, בעיות במערכת המים ועוד. הדרכים להשיג מימון לרכב הוא באמצעות ליסינג מימוני או ליסינג תפעולי.

ליסינג מימוני

ליסינג מימוני מאפשר ליהנות מרכב חדש, מבלי צורך לבצע השקעה ראשונית נרחבת. היתרון של ליסינג מימוני היא היכולת לקבל סוג של הלוואה מבלי לסגור את האשראי של הבנק. אם בעבר ליסינג היה פתוח בעיקר  לחברות ולעסקים כיום גם אנשים פרטיים יכולים ליהנות

אצלנו באוטו קאר, תוכלו למצוא חבילות ליסינג אטרקטיביות וגמישות במיוחד, המאפשרות ללקוח לבחור את גובה המקדמה, ואת גובה ההחזר החודשי.

מה זה בדיוק ליסינג מימוני?

ליסינג מימוני היא הלוואה למימון רכישת רכב שהיא הלוואה חוץ-בנקאית. שיטה זו מתאימה ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. הלקוחות העסקיים נהנים מההטבות הנלוות להוצאה המוכרת לצרכי מס. כך רכישת רכב יד שניה דרך מכירת רכבים בחדרה מאפשרת לכם לבחור רכב מתוך מגוון גדול של רכבים, כך שתוכלו להתאים לכם את הרכב שמתאים לצרכים שלכם.

ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי בדומה לליסינג מימוני, גם בליסינג תפעולי מדובר בהלוואה חוץ בנקאית ותשלום הרכב בהחזר ההלוואה אך בניגוד לליסינג מימוני, ליסינג תפעולי מאפשר ליהנות מרכב פרטי, כאשר סוכנות הרכב היא הדואגת לכל נושא תחזוקת הרכב. התחזוקה כוללת טיפולים תקופתיים, טסט, תיקונים, ביטוחים ועוד. ליסינג תפעולי חוסך לכם זמן יקר ולכן היא אטרקטיבית המאפשרת לאנשים פרטיים להיות פחות ומודאגים בנוגע לאחזקת רכבים ולחסוך להם זמן בטיפול הרכב.

.רכישת רכב בלסינג תפעולי מורידה מכם את כל נושא אחזקת הרכב, לאחר תקופה שנקבעה מראש, לרוב של שלוש שנים, ובגמר הליסינג, תוכלו להשלים לרכישת הרכב או לבחור רכב חדש ולהתחיל ליסינג חדש. ולכן יותר ויותר עסקים ופרטיים בוחרים לחכור רכב בתשלום חודשי קבוע הכולל את כל עלויות אחזקת הרכב. אנחנו, באוטו קאר, גאים להציע חבילות ליסינג אטרקטיביות במיוחד, הכוללות מגוון שירותים, ומאפשרות בחירת רכבים רבים ושונים.

לאחר תום תקופת ההתחייבות בליסינג תוכלו לבחור לשלם את היתרה ולרכוש את הרכב שבו נהגתם או לפנק את עצמכם ברכב חדש עם ליסינג חדש.

למה דווקא אוטו קאר?

אוטו- קאר סוכנות לרכבים בחדרה הינה חברת ליסינג ומכירת רכב מהוותיקות והאיכותיות בארץ, המציעה ללקוחותיה – קטנים כגדולים – שירות מקצועי ויחס אישי.

השירות שאנחנו מציעים מתחיל כבר בשלב בחירת הרכב והתאמת העיסקה, ונמשך דרך זמינות גבוהה ושירות איכותי לכל אורך תקופת ההסכם.

נשמח ללוות, לייעץ, להציע ולאפשר גם לכם לבחור את רכב חלומותיכם בתנאים מעולים, לליסינג מימוני כבר היום!