מה בודקים בעת רכישת רכב?

מה בודקים בעת רכישת רכב?

החיפוש אחר רכב חדש יכול להיות מורכב ומתיש, תוכלו לבחור לקנות מאדם פרטי ולחפש את הרכב המתאים לכם או לפנות לשירות סוכנות רכב שם תוכלו למצוא  מגוון של רכבים. מעבר לכך תוכלו לקבל מימון לרכב או לרכוש רכב ליסינג. כך או אחרת בעת רכישת רכב יד 2 חשוב לבדוק מספר נושאים על מנת שתבטיחו כי קנייתם רכב המתאים לכם והוא במצב טוב

מה כדאי לבדוק לאחר שמצאנו את הרכב שאנו מעוניינים בו?

בדיקה לאור יום

חשוב לבחור רכב בשעות היום ובלי לחץ. כך תוכלו לבחון את הרכב בצורה הטובה ביותר. בדקו מבחוץ אן יש מכות, הבדלי צבע, בדקו את תא המטען והאם הוא גדול ונקי, בדקו את הצמיגים האם הם משופשפים או חדשים, פתחו מכסה מנוע ובדקו את התאריך שרשום על המצבר. שאלו כל שאלה שמעניינת אתכם.

תעודת הזהות של המוכר

חשוב בראש ובראשונה לראות ממי אתם קונים את הרכב ולכן בקשו לראות תעודת זהות ולוודא כי המוכר הוא אכן הבעלים של הרכב הרשום ברישיון הרכב. במידה ואין התאמה בין תעודת הזהות לבעל רישיו הרכב יתכן מאוד שאתם קונים רכב סוחר רכבים שאינו מורשה. גם אם האחיין או הדוד מוכר חשוב שבעל הרכב יהיה שם.

 

בדיקת רישיון הרכב

בקשו לראות רישיון רכב , כך תוכלוללמוד על הרכב מספר בעלים קודמים שהיו לרכב. האם הרכב הוא מהשכרה, מליסינג, מפרטי וכד’. תוכלו לראות במדויק את מועד המבחן השנתי (טסט).

כמו כן, תוכלו לדעת בדיוק מתי בעליו של הרכב רכש אותו וכמה זמן החזיק בבעלותו המהווה נתון חשוב ברכישת הרכב. האם הוא החזיק בו כמה שנים או חודשים בודדים.

ברישיון הרכב רשום את דגם הרכב והשנתון, כך תוכלו לדעת מהו מחירו של הרכב בשוק וזאת תוכלו לעשות בבדיקה לפי  מחירון המתפרסם כל ראשון לחודש (במחירון לוי יצחק) .

בדיקת שעבודים

חשוב לבדוק אם  רשומים שעבודים או עיקולים על הרכב הכי בטוח לבדוק תוכלו לבדוק זאת  במשרד הרישוי בטלפון מס’ 5678*, כמו כן בעת העברת הבעלות בדואר יבדקו זאת אבל לא לסמוך על כך ולבדוק בעצמכם.

נסיעת מבחן

בקשו לנהוג ברכב לצורך התרשמות, בדקו שהרכב שקט ונוסע חלק, בדקו אם  יש רעשים חריגים, בקו אם המזגן עובד והאם הוא מאט את הרכבף בדקו את תקינות האביזרים ומערכות החשמל, ותפקוד הבלמים.

בדקו האם תא הנוסעים נוח ומרווח.

 

אטוקאר מתמחה במכירת כלי רכב כבר מעל לארבעה עשורים, סוכנות רכב עם ידע וניסיון שהיא אחת מחברות הרכב המובילות בישראל.
השירות שלנו

 

  • מבחר ענק של כלי רכב מיד שניה ומיד ראשונה.
  • תנאי מימון ו – Trade In מעולים
  • רישום מדויק של ההסטוריה של כל כלי רכב.
  • .צוות עובדים מקצועי מיומן השם דגש על שירות אדיב ואמין.

מעוניינים ליצור קשר? לקנות כלי רכב?
צרו עמנו קשר עוד היום ואיש מכירות יחזור אליכם בהקדם.

 

אוטוקאר הינה סוכנויות רכב בחדרה, וותיקה הפועלת כבר מעל לארבעה עשורים.
החברה מתמחה במכירת כלי רכב מיד ראשונה ומיד שניה, ואפשרויות מימון נרחבות לרכישת כלי רכב.
אנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר הרכבים שברשותנו ומבטיחים שתפגשו צוות אדיב ומקצועי שיענה לכל שאלה בנושא הרכבים.